Klient, ktorý obdržal rezervačné číslo na predkupné právo, sa musí prihlásiť e-mailom, na ktorý mu prišiel rezervačný kód na webovej stránke www.ticketportal.sk. Po prihlásení si túto rezerváciu nájde ako nevybavenú objednávku v "Môj účet" - "Moje objednávky".
Ak klient nevidí svoju rezerváciu v "Moje objednávky" je možnosť "Pridať objednávku", kde zadá číslo, ktoré mu prišlo v e-maily a rezervácia sa priradí do jeho konta.
Následne si túto rezerváciu môže uhradiť priamo cez web. Pri nákupe má možnosť výberu vstupenky „HOMEticket“, alebo vstupenky typu „passmachine, ktorú si vie vložiť do virtuálnej peňaženky (wallet). Pre takýto typ vyzdvihnutia je pri nákupe potrebné zvoliť typ vyzdvihnutia ~vstupenka do mobilu passmachine~.
Rezerváciu je možné vyzdvihnúť aj na našich predajných miestach, avšak odporúčame tieto predajné miesta, ktoré sú pripravené na nápor klientov :
M + M Tabak, Pribinova 8 (EUROVEA), Bratislava 81100
Po-Pia: 7:30 - 20:00
So-Ne: 8:30 - 20:00
Prestávka 14:30 - 15:00
ŠKP-ŠPORT, spol. s.r.o., Záporožská 8, Bratislava 5 - Petržalka 85101
Po-Pia: 8:00 - 16:30
Divyd s.r.o.- Hummel music, Klobučnícka 2, Bratislava 1 - Staré Mesto 81102 (platba možná aj kartou, bez doplatku)
Po-Pia: 10:00 - 18:00
So, Ne: 11:00 - 18:00
KRISTL, s.r.o., Tatranská 2/B, Bratislava 4 - Záhorska Bystrica 84106
Po-Pia: 8:00 - 17:00
Dôležitá informácia pre klientov z párnych radov:
Klient, ktorý mal miesto permanentky v párnom rade a obdržal kód na prednostný nákup, ktorý bude od 18.8.2021 deaktivovaný a klient obdrží nový e-mail s rezervačným číslom na svoje pôvodné miesto.
Fanúšikovia, ktorí si už zakúpili náhradne miesto v hľadisku v nepárnom rade, majú možnosť požiadať o vrátenie pôvodného miesta zo sezóny 2019/20 na e-mailovej adrese: reklamacie@ticketportal.sk, kde je potrebné zaslať čísla zakúpených miest a čísla pôvodných miest zo sezóny 2019/20 v hľadisku a následne im zašleme pokyny k postupu výmeny.